Betalingsafhandeling

E-fulfilment is een begrip dat staat voor het totaalpakket aan diensten binnen de order- en serviceafhandeling, inclusief financiële fulfilment, van webwinkels. Met in-house ontwikkelde IT-oplossingen hebben we geïnvesteerd in processen die leiden tot maximale controle en perfecte uitvoering van alle diensten die vallen binnen E-fulfilment. Dit komt o.a tot uiting op het gebied van robot gestuurde orderverwering, maar ook (en misschien wel vooral) in wat onze mensen voor u kunnen doen. Als opdrachtgever krijgt u bij ons een eigen team dat over uw efficiency, service en betalingsafhandeling waakt. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact helpen uw klanten verder bij inhoudelijke vragen, over bestellingen en bij vragen rondom facturatie en betalingen.

Betalingsafhandeling van uw webshop in goede handen

Innovaties in het betalingsverkeer volgen elkaar snel op en de wens van de consument om meerdere betaalopties te hebben blijft daar niet bij achter. De tal van verschillende online en offline betalingsstromen lopen in toenemende mate door elkaar heen. De betalingsafhandeling verschilt per kanaal en ze hebben allen diverse kosten en data. Financiële administratie is hierdoor ingewikkeld en arbeidsintensief. In een constant veranderende markt kan het daarom prettig zijn uw betalingsafhandelingen onder te brengen bij een gespecialiseerde partij. Het liefst onder één dak bij de partij die meerdere fulfilment diensten aanbiedt. Financieel fulfilment is de dienst binnen fulfilment waarbij betalingsafhandeling wordt beheerd. Hieronder vallen het verwerken, beheren, opvolgen en rapporteren van alle verschillende betalingsvormen. Bij Hageman komen al deze betalingsvormen samen in een centraal overzicht. Wij zorgen ervoor dat uw financiële administratie perfect aansluit op uw verkoop- en voorraadadministratie.

Financieel e-fulfilment, totaalpakket in betalingsafhandeling

Wat kan Hageman voor betekenen op het gebied van financieel fulfilment? Ons team faciliteren de geldstromen en voert daarbij debiteurenbeheer uit inclusief aanmaningen en terugbetalingen. Daarbij heeft u als ondernemer minder uitvoerende taken, maar blijft u wel aan het roer. Dankzij ons geautomatiseerde systeem verliest u zelf geen moment de controle. Al het in- en uitgaande betalingsverkeer zetten wij om in bruikbare, overzichtelijke informatie. Hierin heeft u op elk gewent moment inzage en vat op uw betalingsafhandelingen.

Innovation meets personal care

Bij alles wat we bij Hageman doen vinden we een juiste mix tussen werken met high-end (IT) innovaties en de kracht van mensen erg belangrijk. Als opdrachtgever krijgt u beschikking over uw eigen gespecialiseerd team gemotiveerde Hageman medewerkers. Zij investeren in kennis over uw bedrijf om zo de juiste IT-koppelingen te realiseren. Daarnaast wordt het team getraind op inhoudelijke know-how over uw product(en) zodat ze namens u doortastend en servicegericht uw klanten te woord kunnen staan.

We begrijpen dan het een grote stap is om uw financiële administratie uit handen te geven. Wilt u met ons om de tafel om te bespreken of onze financieel fulfilment oplossingen een bijdrage leveren tot een professionaliteitsslag van uw webshop? Heeft u inhoudelijke vragen over wat Hageman voor u kan beteken op het gebied van betalingsafhandeling? We staan u graag te woord. Ook is het altijd mogelijk om een kijkje op de locatie te nemen en kennis te maken met ons team.

Partners