Orderverzending

Het verzorgen van de volledige serviceketen achter webshops is de aorta van Hageman en orderverzending het kloppend hart. Opslag, orderverzending en transport vormen de basis van onze logistieke dienstverlening. Ons technologisch moderne en strategisch gelegen magazijn in Zwijndrecht kent 7.500 palletplaatsen en 2.000 legbordstellingen. Met effectieve IT-oplossingen nemen we onze klanten operationele activiteiten uit handen.

Verpakking en orderverzending Hageman

Elke dag, tot ’s avonds laat zijn we in de weer met de orderverzending voor kleine en grote webwinkels. Via de door onszelf ontwikkelde plug-ins, geschikt voor alle mogelijke webshopplatforms, worden orders automatisch ontvangen en is deze ontvangst het startsein voor het traject van orderverzending. De plug-in actualiseert continu uw real-time voorraad en communiceert deze binnen uw eigen online omgeving.

Onze orderverzending, inslag, opslag en retourenverwerking verloopt via high-tech schijven en mensenhanden. Ons eigen verpakkingsteam kent tientallen medewerkers die in no-time uit verschillende losse onderdelen de voor uw producten perfecte verpakking samenstellen met toevoeging van point-of-sale materiaal.

Orderverzending Hageman, no one way street

Orderverzending door Hageman is geen one way street. Ook retourverwerking (RMA), ophalen, reinigen en repareren, ompakken, opslaan, opnieuw distribueren van (seizoensgebonden) artikelen en point-of-sale materialen zijn diensten die thuishoren binnen het pakket orderverzending van Hageman. Bij binnenkomt van retourartikelen worden deze door ons direct ingeboekt zodat retouren direct zichtbaar zijn in de voorraad-statusoverzichten, onderverdeeld in: geschikt voor hergebruik, geschikt te maken voor hergebruik en niet geschikt voor hergebruik.

Transport voor zowel orderverzending als retourzending wordt verricht met eigen materieel, bestaande uit verschillende type bedrijfswagens geschikt voor pallet en collievervoer. Even afgestemd als onze in-house orderverwerking, is de orderverzending naar uw klanten toe. Hierbij geldt; afspraak is afspraak! Ook in piektijden. Heeft u periodiek een hoge omloopsnelheid omdat u bijvoorbeeld kerstgeschenken verkoop? Heeft u een hit te pakken en zijn uw producten niet aan te slepen? Wat u aan volume bij ons op voorraad heeft wordt klaargemaakt voor orderverzending en binnen de afgesproken tijd aan uw klanten geleverd. Altijd!

Innovatief in orderwerking

Anders dan bij aankopen in fysieke winkels zit bij e-commerce de klanttevredenheid voor een groot deel in het staartje; is het product er op tijd, is het in goede staat, en kan ik makkelijk retourneren mocht ik dat willen? Wij zijn continue in beweging om passende oplossingen te bieden die aansluiten op vooruitgang en veranderende consumentenverwachtingen. Wij besteden dan ook de grootst mogelijke zorg aan het totaaltraject van orderontvangst op onze locatie tot de orderontvangst bij uw klanten thuis. Dit doen in eerste plaats door met u mee te denken en goed te kijken naar de behoeften en eisen die passen bij uw webshop, maar ook met innovatieve tools die orderprocessen makkelijk, inzichtelijk, foutloos en snel maken.

Zoekt u een betrouwbare logistieke partner voor uw webshop orderverzending? Heeft u behoefte aan een persoonlijk gesprek of wilt u onze locatie bezoeken om met eigen ogen te zien of orderverzending via Hageman aansluit bij uw verwachtingen? We staan graag voor u klaar.

Partners