Webshop fulfilment inpakken en verzenden

E-commerce heeft het verkopen en ontvangen van goederen voorgoed veranderd en schrijft daarbij zijn eigen wetten. E-commerce kent geen sluitingstijd, maar heeft 24/7 consumenten. Consumenten die op zoek zijn naar producten, maar bij de beoordeling van het product ook de service van de webshop en de goederenontvangst zwaar mee laten tellen. Dit betekent dat een mooie webshop, een aantrekkelijke prijs of goede producten alleen niet voldoende zijn om een succesvolle webshop te beheren. Hageman webshop fulfilment, waaronder inpakken en verzenden voldoet met haar diensten aan de meest complexe uitdagingen van orderafhandeling. Ook waar het verpakking aangaat, zoemen we in tot op het detail. Omdat het ons vak is, en omdat we weten dat uw klanten dit ook doen.

Webshop fulfilment inpakken en verzenden; van complex naar compleet

Met de stijgende verwachtingen op het gebied van service, worden consumenten steeds veeleisender in hun verlangen naar onderscheidende waarde op het gebied van orderafhandeling. De juiste verpakking heeft een toegevoegde waarde. De balans vinden is niet zo makkelijk. Een te veel aan meegeleverd marketingmateriaal, of juist te weinig, geeft de klant niet het idee dat u met hem meedenkt. Ook is het verpakkingsmateriaal zelf van belang. Denk daarbij aan het praktisch doel (het product beschermen) maar ook aan milieubewustzijn en uitstraling. Binnen het webshop fulfilment bedrijf is inpakken en verzenden een discipline met een hoge focus factor. Bij Hageman hebben we veel ervaring op het gebied van verpakking wat zich onder andere uit in het aanbieden van een grote verscheidenheid van materialen. We denken met u mee over de toegevoegde waarde, duurzaamheid en kosten.

Value Added Packaging, de perfecte verpakking

Value Added Packaging staat voor het op maat verpakken van goederen die verder gaat dan kijken naar hoogte, breedte en diepte. De perfecte verpakking begint met goed overleg. Ons logistieke team en het team Customer Relations staan voor u klaar om op basis van gebundelde ideeën en ervaringen tot de juiste manier van verpakken te komen. Op de afdeling orderverwerking staat elke dag een team van minimaal 50 medewerkers klaar die in een oogwenk de juiste verpakking, display of ander point-of-sale materiaal samenbrengen tot de juiste verpakking voor het betreffende product.

Webshop fulfilment inpakken en verzenden bij retourverwerking

Bij het inpakken en verzenden hoort ook retourverwerking waaronder het uitpakken, ompakken en opslaan en het opnieuw distribueren. Vanuit Hageman wordt met uw klant gecommuniceerd over de opvolging. Een retourzending wordt direct gemuteerd in de omgeving van uw voorraadbeheer zodat u altijd beschikt over real time voorraad gegevens. Hierbij wordt gecommuniceerd of het gaat om goederen die geschikt zijn voor hergebruik, goederen die geschikt te maken zijn voor hergebruik of goederen of uitval. Deze bevindingen worden in de rapportage meegenomen.

De verpakking van uw product is een belangrijk marketinginstrument. Hageman heeft alle kennis in huis om u hierin te adviseren. Wilt u hierover graag eens met ons rond de tafel? Of wilt u met eigen ogen zien hoe het inpakken en verzenden in een van onze twee warehouses (Zwijndrecht en Westmalle België) in zijn werk gaat, dan nodigen wij u graag uit.

Partners