Webwinkel logistiek uitbesteden

Uw webwinkel logistiek uitbesteden biedt vele voordelen. Terwijl wij de opslag, verzending en retourverwerking van uw producten regelen, houdt u tijd over om zich volledig op uw winkel te richten. Hageman is dagelijks geopend vanaf 08:00 uur en wij nemen tot 21:00 uur orders aan die dezelfde dag nog verzonden worden. Hierdoor kunt u zeer aantrekkelijke bezorgtijden aanbieden. Transport over de weg verzorgen we compleet in eigen beheer. Ons wagenpark met eigen bedrijfswagens is geschikt voor elk type transport. Onze transportafdeling verzorgt volledige routes, spoedbestellingen en evenementdistributie. De capaciteit is flexibel aan te vullen in piekperiodes. Wij verkopen nooit ‘nee’.  Onze eigen ontwikkelde ‘plug-ins’ zijn geschikt voor alle mogelijke webshop platforms, zoals Magento, WordPress, WooCommerce en Joomla!. Uw orders worden hierdoor automatisch geplaatst. Kies voor kwaliteit en service en besteed uw webwinkel logistiek uit aan Hageman.

Webwinkel logistiek uitbesteden: voorraadbeheer

Door uw webwinkel logistiek uit te besteden en gebruik te maken van Hageman, heeft u geen magazijn of opslagruimte meer nodig. Ons moderne Nederlandse magazijn met 7500 palletplaatsen en 2.000 legbordstellingen bevindt zich op een strategisch gelegen A-locatie in Zwijndrecht, Zuid-Holland. Verschillende goederen vragen om hun eigen opslagcondities. Houdbaarheidsdatum, temperatuur en HACCP-gerelateerde omstandigheden vereisen strenge controle. Door onze jarenlange ervaring hebben wij hier een feilloos voorraadbeheersysteem voor ontwikkeld.

We bieden u een online tool aan die het mogelijk maakt om uw voorraad in real-time te bekijken. We geven ook advies op het gebied van voorraadbeleid. Het is belangrijk om de juiste artikelen, in de correcte hoeveelheid op voorraad te hebben. Door dit goed onder controle te hebben worden uw voorraadkosten aanzienlijk gereduceerd.

Value added packaging

De verpakking van uw product is een belangrijk marketinginstrument. Bij Hageman bieden we een grote verscheidenheid van materialen aan.

We denken met u mee over de toegevoegde waarde, duurzaamheid en kosten. Ons eigen verpakkingsteam van 50 medewerkers stelt in een oogwenk een perfecte verpakking, display of ander point-of-sale materiaal voor u samen.

Retourverwerking door Hageman

Al jaren behoort ook retourverwerking tot ons takenpakket, als het gaat om webwinkel logistiek uitbesteden. Onder retourverwerking vallen het uitpakken, ompakken en opslaan en het opnieuw distribueren van artikelen en point-of-sale materialen. We zorgen voor goede communicatie met de klant en een snelle opvolging. De retourzending wordt direct verwerkt en dit ziet u onmiddellijk terug in de status van uw voorraad. Uw retourzendingen worden onderverdeeld in: geschikt voor hergebruik, geschikt te maken hergebruik en niet geschikt voor hergebruik. Door middel van deze informatie kunt u de oorzaken van retourzendingen analyseren en deze in de toekomst voorkomen.

Zoekt u een betrouwbare logistieke partner? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Uw naam

Uw e-mail

Uw tefefoonnummer

Onderwerp

Uw bericht

Partners