Omnichannel fulfilment

Er zijn een toenemend aantal kanalen beschikbaar waarmee consumenten in contact kunnen komen met producten. Consumenten hebben de mogelijkheid om producten zowel online als in een fysieke winkel te bekijken, te bestellen en retour te zenden. Welk kanaal de klant ook gebruikt, de merkbeleving moet hetzelfde zijn. Omnichannel fulfilment zorgt ervoor dat alle kanalen efficiënt en eensgezind samenwerken. Hageman heeft door jarenlange ervaring een systeem ontwikkeld met goed geïntegreerde en transparante kanalen die perfect op elkaar aansluiten. We zorgen voor een professionele winkelervaring en consistente merkbeleving voor de klant. Uw bestellingen, retourzendingen, klachten en klantenservice worden uit handen genomen.

Omnichannel Fulfilment: Uw eigen team

Maatwerk is ons vakgebied met betrekking tot Omnichannel fulfilment. U krijgt als opdrachtgever bij ons een eigen team dat speciaal getraind wordt in uw processen en producten. We investeren altijd vooraf in kennis over uw bedrijf om zo de juiste IT-koppelingen te realiseren.
Wij gaan verder dan logistiek. De medewerkers in ons Customer Care Center beantwoorden namens u alle vragen over uw producten. Dit gaat verder dan vragen over de bestelling, een aanpassing ervan of de facturatie. Het team wordt opgeleid om ook vragen zoals de werking van het product te beantwoorden. Uw bedrijf beschikt hierdoor niet alleen over een uitstekend geautomatiseerd proces, maar ook over een professionele klantenservice.

Een centraal systeem

Bij Hageman komen al uw kanalen samen in een centraal systeem. Real-time rapportages houden u ten allen tijde van alles op de hoogte; zoals voorraad, klanttevredenheid en een up-to-date database. Alle mogelijke betaalwijzen, zowel online als offline, verwerken we tegen zeer scherpe kosten. Ons moderne systeem verwerkt, beheert en rapporteert al uw verschillende betalingsvormen. Het behandelt ook aanmaningen en terugbetalingen. We zetten de gegevens om in bruikbare informatie. Dit zorgt voor minder administratieve handelingen en dat er minder fouten worden gemaakt. U heeft bovendien voortdurend een actueel en accuraat overzicht van uw betalingsverkeer.

Een professioneel bedrijf

Het is een grote stap om deze belangrijke zaken uit handen te geven. Het zorgt voor een betrouwbaar en professioneel imago van uw bedrijf. Omnichannel fulfiment levert u een groot concurrentievoordeel op. Terwijl dit gehele proces door ons wordt verzorgd, heeft u tijd om zich volledig op uw bedrijf te richten. Het is altijd mogelijk om langs te komen voor een persoonlijk gesprek of om een kijkje achter de schermen te nemen. We horen graag wat uw wensen zijn om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.

Uw naam

Uw e-mail

Uw tefefoonnummer

Onderwerp

Uw bericht

Partners