De supply chain met de traditionele grossier komt onder druk te staan door de relatief hoge bijdrage die de grossier nodig heeft. Dat terwijl menig fabrikant haar eigen Sales & Marketing team in de markt heeft en de grossier enkel in beweging komt als de vraag gecreëerd is. Met de huidige (online) middelen is het ook voor de fabrikant/importeur makkelijker om rechtstreeks de eindklant te bereiken. Waar het vaak op stuk loopt is de fijnmazige distributie.
Hageman verzorgt de grossiersfunctie
Als fulfilment aanbieder hebben we alle disciplines in huis die een standaard grossier ook heeft. Echter doordat we werken met een dedicated klantteam heeft u meer grip op uw markt. We kunnen werken als grossier, hiermee bedoelen we het inkopen, op voorraad houden, uitleveren en factureren van uw goederen. Daarnaast bieden we de mogelijkheid een koppeling aan te gaan met uw webshop, hier heeft u real-time inzicht in het gehele order proces.
Dedicated customer care
Voor het beantwoorden van uw klantvragen, per telefoon, mail of chat kunnen we één of meerdere customer care medewerk(st)ers trainen op uw product of dienst. Ook kunnen we marketing acties initiëren zoals bijvoorbeeld een direct mail actie of outbound telefonische acquisitie. Zo kunnen we, samen met u, uw marketingplan tot uitvoering brengen.
Herkent u zich in bovenstaand en wilt u de mogelijkheden doorspreken bel dan rechtstreeks met onze Business Development Manager, Raymond van Dinther op 078 6230541.
In een eerder bericht van september 2020 lag de nadruk op de grossier die onder druk staat. Om in te spelen op deze veel voorkomende vraag hebben we dit vormgegeven in een direct to consumer (D2C) concept. In eerste instantie gericht op de horeca- en leisureondernemer.
De wereld staat al enige tijd op zijn kop en de invloed van Covid 19 mag duidelijk zijn. Bij Hageman werken we conform de richtlijnen van het RIVM. We doen meer dan dat als echt familiebedrijf letten we op elkaar. Als men klachten heeft blijft men thuis, hier zien we gezamenlijk op toe.