13/9/2023
8/4/2022
Een erg leuke tijd met veel orders, intensief klantcontact en mooie uitdagingen.
8/4/2022
Ook Hageman ziet met lede ogen aan wat er in de wereld gebeurt met op dit moment in het bijzonder de oorlog in Oekraïne.
25/2/2022
In een eerder bericht van september 2020 lag de nadruk op de grossier die onder druk staat. Om in te spelen op deze veel voorkomende vraag hebben we dit vormgegeven in een direct to consumer (D2C) concept. In eerste instantie gericht op de horeca- en leisureondernemer.
25/2/2022
De grossier staat onder druk. Steeds vaker worden we benaderd door fabrikanten of importeurs. Met name markten waar de marges en de volumes afnemen. Of nieuwe toetreders die niet op de plank komen in retail.
25/2/2022
De wereld staat al enige tijd op zijn kop en de invloed van Covid 19 mag duidelijk zijn. Bij Hageman werken we conform de richtlijnen van het RIVM. We doen meer dan dat als echt familiebedrijf letten we op elkaar. Als men klachten heeft blijft men thuis, hier zien we gezamenlijk op toe.